Mielipiteitä ja ideoita asiakkailta

Asiakkaat ovat kirjaston toiminnan ydin. Heiltä saatu palaute on ensiarvoista, jotta pystymme kehittämään asiakkaiden tarpeita vastaavia palveluita. Maaliskuussa alkaa (4.3. – 7.4.) jälleen muutaman vuoden välein toteutettava Kirjastojen kansallinen käyttäjäkysely, josta saamme tietoa ammattikorkeakoulukirjastoista. Laureassa kysely tehdään nyt kuudetta kertaa, joten meillä on vertailutietoa jo kymmeneltä vuodelta. Toivottavasti vastaatte, kun tiedotamme maaliskuussa kyselyn linkistä. Tulosten avulla kehitämme palveluja omille käyttäjille.

Mutta parin vuoden välein toistuvat kyselyt eivät yksin riitä. Kirjastopalveluita on kehitettävä yhdessä jatkuvasti asiakkaiden kanssa siten, että he ovat käyttäjinä mukana ideoimassa, toteuttamassa, arvioimassa. Oppiva kirjasto on verkosto, joka edistää käyttäjälähtöisten menetelmien soveltamista kirjastojen kehittämistyössä ja hyvien ideoiden sekä kokemusten jakamista. Osallistumien ja etenkin osallistaminen ovat uudistumisessa keskiössä, kuten esittelyvideosta näkyy.


Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s